تاملی بر شنیده ها

مهدی کروبی اعلام کرده که با اصل ولایت فقیه مخالف نیست و نمی داند شعارهایی که بر نفی ولایت فقیه و اسلام دلالت دارد از کجا آمده و اطمینان می دهد که چنین شعارهایی از طرف حامیان وی نیست.
وی در خلال حرف های این روزهایش تاکید کرده که در راهپیمایی 22 بهمن چند روز آینده شرکت خواهد کرد و از مردم و حامیانش نیز خواستار شرکت در آن و اثبات همدلی با اصل نظام! در این روز شده.
گفته ام و باز می گویم،
نمی خواهم چشمهایم را به روی واقعیات دیدنی و نادیدنی ببندم.
شیخ کروبی شاید دلیلی دارد اما؛
در 22 بهمن امسال نباید فراموش کرد که خون ریخته و به دار آویخته شده، جنایت صورت گرفته، آزدای نبوده و حقی برای انسان نمانده.
باید به خاطر آورد سرنوشت انقلاب 57 را؛ که چه کرد و چه شده و آموخت از گذشته که گذشتگان گفته اند چو خشت اول معمار نهد کج، تا ثریا رود دیوار کج.
باید داد زد که ولایت فقیه همانست که سی سال اندیشه را بندوقی از جنس دین بست تا حقوق انسانی را به استعمار کشد.
باید گفت ابن سینا دانشمند ایرانی و ننوشت در کتب درسی، ابو علی سینا دانشمند ملسمان.
باید رو به کروبی و موسوی این نکته را گوش زد کرد که ریاستی در کار نیست؛ و من بعد خواست، خواست مردم است نه هیچ عمامه به سر یا ولی یا رهبر یا هر شخص خودخوداه دیگری.


۵ نظر:

مرسده گفت...

میدونی همیشه از بچگی این نکته برام نامفهمو بوده که چرا ریاست جمهوری ِ یه کشور مهمه که باید براش این همه ملت رای بدن ولی یه موضوع مهمتر مث ِ رهبری رو باید چند تا آدم ریش دار و شاید هیچی ندان در مـُـخ تائید کنن و به این مقام برسونن!
گرچه میدونم اگر برای این موضوع هم رای گیری ای در کار بود وضع بهتر از این نمیشد! تا آن مسائل پشت پرده ای حل نشه اینا همینن!

مرسده گفت...

کامنتا تائیدیه مگه؟
یا نظرمو خورد؟ :دی

یا اشتباه کردم؟!

پسر هرزه گفت...

نه به شرط تایید نیست.
اینجا آزادی حاکمه.
منتهی داشتم یه چیزهایی رو تست میکردم.

دوشیزه (متولد اسفند) گفت...

من نمی دونم این آقای موسوی و کروبی که به اصل نظام معتقدند، و ملت ما کلا با خشت کج این بنا مشکل دارند و این نظام و دم و دستگاهش رو نمی خواند، چرا اونا رو کردند رهبران این جنبش؟؟؟

البته که جواب معلومه، اینقدر بدبختیم که رهبر دیگه ای نداریم...

Melancholy گفت...

تو چه میکنی با اینجا !!!
آدم میمونه از این همه هوش و ذکاوت
بزنم به تخته
در مورد نوشته ت من چی آخه بگم !
دیکتاتوری از این نوع !
خودت بهتر میدونی حرفم چیه برم پست بالا