اینجا ایران است. وطن. و کسی که سه ده در وطن زیسته است،می گوید : وطن، یعنی محدودیت.


وبلاگ عزیزم به دست عناصر مفلوک و عوامل مادر ... فـ یـ لـ تر شد.
اگه خارج ایرانی که مشکل نداری ولی خب من تو ایرانم و نمی تونم وبلاگم رو منتشر کنم.
آین آدرس وبلاگ جدیده.

http://www.slutboy2.blogspot.com/


اضافه شده به تاریخ 20.11.2011:
اين وبلاگ رو ترک کرده بودم چون تو ايران فيلتر شده بود و نسخه دوم رو راه انداختم بودم و مي نوشتم.
چند وقت پيش، بعد از وقايع سال 88 و جنبش سبز، بلاگر و وردپرس رو تو ايران به طور کل فيلتر کردن؛ فرقي نميکنه با چه اسم و محتوايي تو اين دو، بلاگ منتشر کني؛ تو ايران فيلتر و غيرقابل دسترسه.
حالا ديگه دليلي براي بودن نسخه دوم وجود نداره، براي همين نسخه دوم بلاگ (slutboy2.blogspot) رو منحل کردم و دوباره به اينجا برگشتم.
تو این مدت، کمتر پست منتشر کردم ولی تا دلت بخواد پیش نویس دارم، چه تو اون وبلاگ و چه تو این وبلاگ. یه چند تاشون رو منتشر میکنم و بقیه رو هم سر فرصت، شاید!
از امروز دوباره و فکر کنم! براي هميشه! همينجا مي نويسم.
اين تنها نسخه و نسخه اورجينال وبلاگ پسر هرزه ست.


۱ نظر:

... گفت...

salam........
neveshte hatun motefavet bud.....
behetun tabrik migam....
age vaght kardin be manam sar bezanin....o