بالاخره این وبلاگ نوشتن باید به یه دردی بخوره!

خیلی وقته صورتم رنگ و آرایشی نداشته.
مدت ها پیش، اون ته مونده آخرین ریمل رو به چشم هام زدم؛ و تنفس کم عمق دختر وجودم از دو لاک سیاه و آبی نیمه مصرف شده ست.
حالا یه مقدار پول از هوا رسیده. میخوام برم همه شو وسایل آرایش بخرم.
حالا،
میخوام بدونم به ترتیب، مارکِ "ریمل"، "رژلب" و "مداد چشم" خوب چیه؟ برای من دو چیز مهمه. کیفیت و قیمت ترجیحا پایین تر.
می توی مارک های خوب ِ ریمل و رژ و مداد چشم رو معرفی کنی؟ و به طبع قیمتش چقدره؟
دوم، نحوه استفاده ازش.
پ. هی! ببین!
اونی که خودت مصرف کردی، تجربه ش کرد. یا از تجربیات خواهر و مادرت.
و برای مورد دوم، مثلاً: ریمل کشیدن مژه ی پایین رو به روشی انجام دادی و نتیجه بدی داشت و مژه هات ریخت یا به فلان شکل خط چشم کشیدی و زیباتر به نظر اومد.
نمیخوام از اینترنت مقاله گیر بیاری، یا مثلا حرف آرایشگر محله تون چیه.
می گیری؟ گوشی دستته؟

اضافه شده - 11.3.2010 :
در این چند روز، بالغ بر 150 بازدید داشته ام و تنها 6 کامنت.
پ.1. حالا می فهمی که چرا پسر هرزه دنیای مجازی و وب دوئی را کیـر هم به حساب نمی آورد؛ لینک دانی اش خالی است؛ از شماره ها، ایمیل و وبلاگ آدرس ِ کامنت هایش، بی تفاوت رد می شود؛ نه در بازی های بچگانه وبلاگی شرکت می کند و نه در وبلاگی، با قربان صدقه الکی رفتن، کامنت می گذارد.

پ.2.یه تشکر از پریزاد و مرسده عزیز.
"لبای جفتتون رو با هم می بوسم".

اضافه شده - 19.3.2010 :
پ. تشکر از ملانچولی.
"می بوسمت عزیز دل".



۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

آدمهای کثیفی مثل تو به قول خودت علفهای هرزه ای هستند که چون به هیچ رسیده اند به همه چیز توهین میکنند فقط قد علم کرده اند از بین زیباترین گلهای باغ و میگویند ما را بچینید تا بیشتر از این گند بالا نیاور ده ایم!

پریــــــزاد گفت...

آخ چه جسور... من خوشم میاداز آدمایی که درونشون رو تحقیر نمیکنن و به اون چیزی که واقعن دوست دارن و میخوان هم فکر می کنند و هم عمل ...
خب عزیزم راستشو بخوای در مورد لوازم ارایش تجربه به من ثابت کرده که قیمت و مرغوبیت رابطه ی مستقیمی با هم دارن . مثلن تو ممکنه ریمل بورژوااصل رو 9 تومن بخری اما دیگه خیالت از کیفیت و موندگاریش راحته و مداد چشم هم توو جعبه ش هست.اما خب bell هم ریمل ارزون و خوبیه . رژ Amitice آمیتیس هم رنگای لایت و خوشگلی داره قیمتشم زیاد گرون نیست ( یادم نمیاد قیمتشو)...
حس می کنم چقدر باید تنها و غمگین باشی توی این جامعه تابو زده ... اما مهم اینه که خودتو باور داری. میشه بگی چند سالته ؟

مرسده گفت...

ریمل:
اگه حتی 90% از پولاتو برای ریمل خریدن میدی و فقط 10 درصدش رو برای خرید چیزای دیگه از نوع ارزون میزاری اصلا ناراحت نباش چون بهترین کاره. ریمل خوب که به چشم بسازه یعنی سالم نگه داشتن چشم و مراقبت از اون.
من مدتها ریمل های مختلفی استفاده کردم و سوزشهای شدیدی داشتم تا بالاخره فهمیدم ریمل Loreal و Dalior به چشمم میاد.

Loreal 11500 تومن قیمتشه
و

Dalior 7000 تومن
من الان خودم Dalior استفاده میکنم
پیشنهاد میکنم ریمل ضد آب هم نخری! خوب درسته دیرتر پاک میشه و اثرش بیشتره ولی پاک کردنش قبل از خواب خیلی سخت تره و هی باید بشینی با دستمال مرطوب کننده و آرایش پاک کن چشماتو بکشی که این خودش باعث چروکیده شدن چشم به مرور زمان میشه!
ریمل جنس خوب+ساده یا مژه پر کن ولی نه ضد آب! »» پیشنهاد منه!
من مژه هام تا حالا نریخته از ریمل زدن. مژه های پائینی و بالا رو که میخوای ریمل بزنی مژه هائی که به سمت گوشه ی بیرونی ِ چشم رو بیشتر ریمل بزن و تیره کن این باعث کشیدگی زیبا و درشت شدن چشمات میشه.

مرسده گفت...

رژ لب :
ممممم من مارکای مختلفی برای رژ لب استفاده میکنم. ولی یه ماهه 2 تا رژ خریدم که فوق العاده ازشون راضی هستم. مث ِ رژای دیگه جامد نیستن که با اون شکل مدادی شکل باشن

Jane Ashley
5000 تومن
عکسشم برات پیدا کردم
http://www.alcamsatcam.com/r/kopuk-allik-jane-ashley-mousse-blush-on-mb30808_361418_r1.jpg

من دقیقا ً همین دو رنگ ِ توو عکس رو دارم و رنگ 108 بهتره. به من که سبزم بیشتر میاد. و خوبیش اینه میتونی ترکیبی بزنی و با رژای دیگه مخلوط کنی. [رژای ترکیبی همیشه رو لب زیباتر هستن]

یه مارک دیگه که از اونم خیلی راضی هستم
hydra colour
5000 تومن یا 4000 دقیق یادم نیس!
رژای این مارک مرطوب کننده هستن و اصلن لب رو اذیت نمیکنن.

رژای My هم [البته اصلش] خوب هستن و قیمتشون بهتره 2500 . رنگای قشنگی هم دارن.
رژ مایع هم که همه مدل مارک هست ولی من رژای مایع مارک Loreal رو بیشتر میپسندم! بدی این مارک فقط اینه که خیلی گرونه لامصب!

برای رژ زدن همیشه اول یه رنگ لب یا کمرنگ استفاده کن و بعد یه لایه نازک از یه رنگ تیره روش برو که طبیعیتر باشه
برعکسش هم میشه. که بهتر در میاد چون حاله ی دور لب تیره میشه و حالت خط لب به خودش میگیره.

مرسده گفت...

مداد چشم:

من برای خط چشم هیچ وقت از مدادای جامد استفاده نمیکنم چون اصلا ً بهم نمیاد! خط چشم مایع Marox هم خیلی مشکیه و هم برسش خیلی نازکه و آدم برای خط چشم کشیدن راحته.
فکر کنم 6000 تومن بود!
خط چشم پاریس هم [از همون معمولیا] خیلی خوبه و ارزونه. هم کار خودشو میکنه هم برای پاک کردن راحته!

مممممم جدیدا ً هم یه مواد تتو خریدم. که هم میشه برای ابرو استفاده کرد هم سیاه کردن چشم و حتی برای خط چشم. ازش خیلی راضیم. دو بسته است توو جعبه یکی رنگ مشکی و یکی رنگ قهوه ای تیره. خیلی هم موندگار میتونه باشه و تازه برای مصرف فوق العاده زیاد هم خوبه
قیمت اینم 5000 تومنه. ولی دادمش دوستم فعلا ً و اصلن اسمش یادم نیست :دی


جنس لاک روی ناخنای من یکی هیچ گونه تاثیری نداره برای همین الکی پول پای لاک نمیدم! اگه تهران هستی که کنار خیابونا این دست فروشا از این لاکای 1000 تومنی خیلی ریختن توو سبد برای فروش. من کُلی از اونا رو دارم و با همشون طرح میدم روو ناخنمام.

مرسده گفت...

راستی مارک Jane Ashley
برای رژ ، درواقع رژ گونه هستش هــا!
ولی انقدر نرم و ملایمه که من به عنوان رژ هم استفاده میکنم. ولی اصلش رژ گونه ست!

پسر هرزه گفت...

به پریزاد عزیز:
- نه تومن گرونه. (نیشخند)
- از bell استفاده کردم. ازش راضی نیستم. مادرجنـده کس کـش باعث شد یه کم مژه هام بریزه.
amitice- ? هنوز استفاده نکردم ولی احتمالاً امتحانش می کنم.
- تنهایی؟
آه که اگر بدانی چه اندازه تنهایی من بزرگ است.
- با احترام و عذرخواهی. نه، نمیشه.
-مرسی به خاطر جواب.

پسر هرزه گفت...

به مرسده عزیز:
اوووووووووکای...
بسی کامل بود.
مرسی عزیز دیرینه.

مرسده گفت...

میفهممت
غیر این دیگه چیزی نمیتونم بگم!


"خود" ِ خودته که مهم و عزیزه. حالا هر چی میخواد باشه!

:-*

dbktt گفت...

jaleb bod vasam

یه دختره گفت...

شرمنده تو این موضوع سررشته ندارم! فقط میدونم مامانم بیشتر اوریفلیم مصرف میکنه که خوبه،البته قیمتش به خوبی خودش نیست!:دی

یاسی - Melancholy گفت...

آرایش و میک آپ 100 % بستگی به نوع پوست داره.
بعضی پوستها زیر حرفه ای ترین گریمها ، نیم ساعت هم دوام نمیارن
اما بعضی ها خیلی مقاومت دارند.مث بعضی از بازیگرها که با گریم روی صورتشون میخوابند و فردا میرن سر لوکیشن .
خودت ببین از کدوم دسته ای !
==============================
اینکه مرسده عزیز گفته با زدن هر ریملی چشماش می سوخته ؛ دلیلش اینه که پوست حساسی داره.

یا یکی مث لادن که ریمل یک ساعت بیشتر روی مژه هاش نمیمونه.

اما من با ریمل بورژوا حموم رفتم و صورتم و شستم زیر دوش اما پاک نشده.

نمیخوام منکر مارک خوب بشم !!!
اما میشه بعضی از ریملهای ارزون اما در عین حال کارامد و هم پیدا کرد
=================================
عکس ریمل Happy و برات آپلود کردم ببین :

http://woeful.persiangig.com/happy.JPG

این ریمل و لادن مصرف میکنه که خیلی هم ازش راضیه ( گفتم که پوست مقاومی نداره )
================================
اما من از این مارک بورژوا استفاده کردم ببین عکسشو :

http://woeful.persiangig.com/Buorjois%20mascara.jpg
===============================
در مورد مارک Flormar شک نکن !
رژ لبش
خط چشمش
لاکش
پنکیکش
عالیــــــــه ! ( اینایی که گفتمو استفاده میکنم که تایید کردم)

================================
پسر هرزه ی عزیزم ،
نوشته بودی مداد چشم Bell استفاده میکردی یا میکنی

دقت کن خوب
Bell ارجینال و تقلبی داره
عکسی که من الان آپلود کردم و ببین
Bell در شیشه ای ( ضد خارش و خیلی نرم و پررنگه ... تست شده ... مطمئن باش )

http://woeful.persiangig.com/Bell.JPG

================================
مارک مداد چشم Bijan هم خوبه
چون گفتی ارزون اما خــــــــوب

http://woeful.persiangig.com/Bijan.JPG
================================

اگه میخواهی بدونی من چه مارک کرم آرایش میزنم
عکسشو آپلود کردم
حالا ببخش اگه کرمم پر نیست خب دارم استفاده ش میکنم دیگه D:

http://woeful.persiangig.com/Moda.JPG

این کرم خوب روی صورت میشینه و نمیماسه.
================================
ببین
من بهترین مارک مداد چشم و اگه بخواهی معرفیت کنم
مدادی بود که وقتی رفته بودم آلمان خودم خریدم
محشـــــــــره
ببین میشه که از این پیدا بشه !
بعید بدونم
اما محض اطلاع عکس اینو هم آپلود کردم
http://woeful.persiangig.com/Marbert.JPG

باورت نمیشه این بهترین مارکی بوده که تا به حال دیدم و خیلی دوسش دارم.

++++++++++++++++++++++++++++++

امیدوارم به کارت بیاد این اطلاعات
حالا بوسم کن
زووووووووود
لبامو
خسته شدم اینقدر نوشتم !!!

*:

یاسی گفت...

پی نوشت :

ریمل Happy = به 5000 تومان نمیرسه
مداد Bell و Bijan = شاید 3000 تومان
ریمل Bourjois = فکر کنم 9 یا 12 هزار تومان
++++++++++++++++++++++++
رژ لب Moda خیلی خوبه
اما ببین
تو توی چه منطقه آب و هوایی هستی!؟
اگه مث من آب و هوای ک ی ر ی زندگی میکنی ، Moda نزن. چون فقط لبات پوسته پوسته میشه
اما اگه آب و هوا توپه بزن ( من گرگان که رفته بودم ، مودا خیلی به لبام میساخت. جات خالی ! اگه بودی لب 2 لب میشدیم !)

پسر هرزه گفت...

b>>به یاسی: b>>
مرسی به خاطر جواب.

امیدوارم حمل بر بی ادبی نشه و ناراحت نشی؛
ولی...
فکر کنم دختری باشی که کردنت، لذت بخش باشه.
دعا کن هیچ وقت نبینمت.

یاسی گفت...

شک نکن!

مهر گفت...

داداش ک.س خل منم بچه تر که بود آرایش میکرد و من هیچ وقت نتونستم بفهمم این یه رقم کار پسرا رو!