در آستانه نوروز 89

امیدوارم عید گندی داشته باشین.

۴ نظر:

س ی م ا گفت...

و تو هم :دی

س ی م ا گفت...

و تو هم :دی

یاسی - Melancholy گفت...

نوروز سنت زیباییست !
شاید مفهودم ش را در گذر زمان از دست داده و این شکل مسخره به نظر میاد.

تنها رگه هایی که حس ایرانی بودن را در ما زنده نگه داشته و ما را از عرب تازی سوسمار خور بادیه نشین متمایز میکند،همین سنتهاست!

شاید به همین دلیل من عاشق چهارشنبه سوریها و نوروزها و هفت سین ها هستم. رنگ کردن تخم مرغهای رنگی لذت خاصی دارد. دعا شب سال نو .
باورت میشود با تحویل سال من گریه میکنم !
از شدت هیجان خوشایندی که به من دست میدهد گریه میکنم.
چیدن سفره ی هفت سین با وسواس خاص
کنار هم که مبادا یکی از آنها فراموش شده باشد.

البته من به این مسئله معتقدم
different people , different taste
آدمها همه یک شکل نیستند

اما به گمانم باید دلیل این انزجار تو را ریشه یابی کرد!

شاید اگر تو جای من بودی و این شکل از ابتدا به سنتهای دیرینه در اطرافت بها داده میشد ، عاشق نوروز بودی

اما باور کن تمام این سی و خوردی سالی که نوروزهای زیادی گذشت ، همه ی گی به گندی و سیاهی بود.

اما دعای سال نوی من برای تو :

+ سلامتی
+ خوشبختی
+ رسیدن به همه ی آرزوهای زیبا و دوست داشتنی ت
+ خوابیدن با من و کردن ِ من در سال 89 باشد
آمیــــــــــــــن

*: [ بوسه ی محکم از لبهای بیشک خوشمزه ی تو ]
اوووووووووووووومـــــــــــاه

یه دختره گفت...

یه چیزی از گند اونورتر!