خیس!

تو حیاط بودم. داشتم لباس زیر ها رو تو ماشین رختشویی کوچیکه می شستم. چند روز می شد که تو سبد رخت چرک ها جاخوش کرده بود.
وقت آبکشی شد.
هوا سرد بود ولی آب گرم؛ واسه همین کلیه هام بدجوری سردش شد. یه آن لرزیدم و احساس کردم شدیداً احتیاج به دستشویی دارم.
اینکه برم دستشویی و بعد دوباره بردگردم تا کارم رو تموم کنم خیلی عذاب آور بود.
تو رفتن و نرفتن مردد بودم که یهو دلم خواست همونجا خودمو خالی کنم. رفتن به توالت که بماند، حتی زحمت پایین کشیدن شورت و شلوار رو به خودم ندم و راحت خودمو خالی کنم. اصلا تمام مزه اش به اینه که تو لباسم این کار رو کنم.
تو یه چشم بهم زدن این فکر از یه خواسته کوچیک به یه هوس بزرگ تبدیل شد.
چرا این کار رو نکنم؟ !!
شکمم رو شل کردم. پاهامو نزدیک هم آوردم و زانوها رو بهم چسبوندم. عین بچه ای که نمی تونه خودشو نگه داره و خودشو خراب میکنه، تمام مثانه ام رو خالی کردم تو شلوارم.
چشمام رو بستم با بهتر احساسش کنم.
مثانه ام در حال خالی شدن بود، شورت و شلوارم خیس بود و خیس بودنش به تنم میخورد و ادرار داغ رو در تمام طول کناره پاهام حس می کردم.

پ.1. فوق العاده بود.
پ.2. یادم باشه بازم این کار رو انجام بدم.


۱۳ نظر:

مرسده گفت...

بچه پوشک داره نه اینریختی بدون محافظ :دی

:))
شاید حسش به خاطر همون سردیه هوا بوده، فکر نکنم تو هوای گرم همچین حسی داشته باشه!
فِک کنم متولد سال موش باشم :-؟ چون از خیس شدن بیـــــــزارم!

پسر هرزه گفت...

امتحان کن.
کسی چه میدونه، شاید تو هم خوشت اومد.

asal گفت...

من امروز اولین بار نوشته هاتو خوندمم تو مثل منی
نه !!!!!
تو عیییییییییین خودمی
میخوام یکم سرتو درد بیارم....
از خودم بدم میومد از همون بار اولی که به هر زحمتی بود واسه
ساکت کردن خواهش تنم خودمو ارضا کردم.همش
احساس گناه میکردم تا این که این اواخر با خودم گفتم چرا باید
بعد هر باری که با خودم ور میرم از خجالت بغضم بگیره؟
چرا؟؟؟وقتی گاهی شبا به زور خوابم میبره
وقتی گاهی از شدت درد این نیاز تک تک استخونام خورد میشه؟
چرا باید از حشری بودنم خجالت بکشم؟؟؟
چون دختر نباید به این چیزا فکر کنه؟
چون خدا قهرش می گیره؟
پایین آدرسمو قبول نکرد
sweaty_pie_asal@yhoo.com
اگه خواستی بیشتر بحرفیم خبرم کن

مجتبی گفت...

درود.


بابا اللهی در کار نیست. اینا افسانه است.

سکس عالی ترین احساس انسانه.
مگه ما تو این دنیای خراب و بی معنی چی داریم.

لعنتی، شراب مخور، سیگار مکش، سکس مکن.
آخه پدر سگ فقط بشینم واسه اون افسانه ی ابلهانه ی تو نماز بخونم. خفه شو.

آزاد باش.

تن تو از آن توست، از آن لذت ببر.

سوگند شما را که از زمین دل نکنید و به خیالات آسمانی دل نبندید.

پسر هرزه، دمت گرم. دلت شاد.

لینکت می کنم.

شاد باشی.

مرسده گفت...

الان دوس دارم یا خودمو دار بزنم یا یاهو رو!
اون از ویندوز اینم از این! آیدی باز نمیکنه!

Melancholy گفت...

مدرسه راهنمایی بودم
زنگ ورزش
زمستون
زنگ خورد و مثه بعضی هااااا " آزاد شدم "
خودمو رسوندم خونه
وسط راه جیش خفتم کرد
رسیدم و پشت سر هم در زدم تا مامان خانمی بیاد و در و باز کنه
دیدم دارم منفجر میشم و هیچ حسی خوشایند تر از خالی کردن خودم نبود
همونجا
جلوی در ، توی شلوار
پسر همسایه از طبقه ی بالا اومد پایین
داشت چشمهاش در میومد
اما من بیخیال کارم و انجام دادم
میفهمم چه حالی داشتی
خوب میفهمم

نیکو گفت...

عجب حس راحتی و سبک شدنی داره ها !!

rana گفت...

so?

لیلیوم سفید گفت...

خیلی اتفاقی با کلیک روی لینک ها بهت رسیدم.
اما خیلی خوشم اومد
راحت می نویسی اما تاثیرگذار
به نظرم گفتن بعضی حرفا جسارت می خواد. جسارتی که همه ندارند. اما تو ..
به قول یه دوست عزیز
نویسا باشی.

نیما گفت...

سلام . راستش منم این کارو یه بار کردم مامانم عصبانی شد از اون موقع پوشکم می کنه . می گه کوچولویی

مهدیس گفت...

من هم بعد از خوندن این نوشته این کار رو توی حموم کردم(با اینکه 14 سالمه)تا کسی منو نبینه.
دستت درد نکنه که این پیشنهاد رو دادی واقعاً عالی بوووووود!اون حسی که آدم با خیس کردن شورت و شلوار و داغی پاهاش حس کی کنه بی نظیره!

پسر هرزه گفت...

به مهدیس:
اگه بهت لذت داده، خوشحالم.

ناشناس گفت...

وایییی خیلی درکت میکنم
من خودم هم همیشه از این کار لذت میبرم
البته یا تو حمام خودمو خیس میکنم یا وقتی که کسی نباشه
الآن 20 سالمه
واقعا فکر نمیکردم کسی باشه که از این حالت خوشش بیاد
موفق باشی :)