دزدی سر گردنه ای به نام ایرانسل یا وقتی ما ها می خوابیم آقا دزده بیداره


اس ام اس برام میاد [از طرف ایرانسل] که اگه هزار تومن دیگه شارژ کنی، 25 تا پیامک داخل شبکه رایگان [داخل شبکه ایرانسل] بهت تعلق می گیره.
هزار تومن شارژ می کنم.
سه تا پیامک می دم. شارژ ام رو چک می کنم، می بینم راست میگه شارژ کم نشده و مجانی بوده.
شب می خوابم صبح بیدار میشم، می بینم بالای صد تومن شارژ ام کم شده.
[با اینکه باید تعجب کنم، اما] زیاد تعجب نمی کنم.
یعنی اگه اون سه تا پیامک مجانی نبود از شارژ ام فقط سی تومن کم می شد نه صد تومن.
روزهای بعد اصلا پیامک نمی دم! تماسی هم نمی گیرم!
هر شب که می خوابم و صبح بیدار میشم شارژ ام رو چک می کنم می بینم صد-صد و خوردی از شارژ ام کم شده؛ ظرف یه هفته ام کل هزار تومن شارژمم تموم می شه.
علنا! دزدی در روز روشن!

یعنی واقعا این مملکت یه روزی درست میشه؟
باور کنم؟



هیچ نظری موجود نیست: