are you a superman?

تو این دنیا نمی تونی به کسی کمک کنی.
شاید دیدنِ آدمی یا عزیزی در اندوه ِ مشکلی، سخت باشه و شاید بخوای کمکش کنی؛ میتونی سعی کنی و سعی کنی، و سعی کنی و دوباره سعی کنی، ولی در نهایت متوجه میشی که نمیتونی به کسی کمک کنی.
تو زندگی به تنها کسی که میتونی کمک کنی، خودتی و نهایت تلاش تو برای کمک به دیگری جز این نمیتونه باشه که کمک کنی که به خودش کمک کنه.
در غیر این صورت، کودکانه و محکوم به شکسته.
شاید تو فکر کنی این حرف من از فروخوردگی احساسات حاصل از یک شکست یا برانگیختی ِ آنی ِ یک درده، اما این نتیجه ی سازش تفکر و تجربه ست.


اسرار پسرونه 2

میگن پسرها به دخترهایی که بدست آورنشون سخت باشه، تمایل بیشتری دارن.
این حرف درسته. خیلی هم درسته.
اما چیزی که تو دختره احمق نمی بینی!، مساله افراط و تفریطه.
پسرها به دختر رام نشدنی رغبت بیشتری پیدا می کنن ولی نه وقتی این جفتک زدن و سرسختی تبدیل به توهین و بی احترامی بشه؛ نه وقتی حس کنن خوار و خفیف شدن.
اون وقت اگه شونزده سالش باشه، از ت متنفر میشه و اگه بیست و شیش سال، یه بچه یا آدم نامناسب به حساب میای.
دو مورد مهم:
1.
همه پسرها (منهای بچه ها و کس دزد ها) ،از دخترهای گرم و صمیمی و راحت خوششون میاد و برای دختری که علاوه بر اینها مودبه و با نزاکت برخورد میکنه، احترام قائلن.
2.
هیچ پسری (حتی بچه ها و کس دزدها) از دختر چس کلاس خوشش نمیاد. چنین دخترهایی ارزش و احترامی که ندارن هیچ، اتفاقا به خاطر همین خصلت مورد توجه پسرها برای بازی دادن و سواستفاده کردن، هستن.

خیس!

تو حیاط بودم. داشتم لباس زیر ها رو تو ماشین رختشویی کوچیکه می شستم. چند روز می شد که تو سبد رخت چرک ها جاخوش کرده بود.
وقت آبکشی شد.
هوا سرد بود ولی آب گرم؛ واسه همین کلیه هام بدجوری سردش شد. یه آن لرزیدم و احساس کردم شدیداً احتیاج به دستشویی دارم.
اینکه برم دستشویی و بعد دوباره بردگردم تا کارم رو تموم کنم خیلی عذاب آور بود.
تو رفتن و نرفتن مردد بودم که یهو دلم خواست همونجا خودمو خالی کنم. رفتن به توالت که بماند، حتی زحمت پایین کشیدن شورت و شلوار رو به خودم ندم و راحت خودمو خالی کنم. اصلا تمام مزه اش به اینه که تو لباسم این کار رو کنم.
تو یه چشم بهم زدن این فکر از یه خواسته کوچیک به یه هوس بزرگ تبدیل شد.
چرا این کار رو نکنم؟ !!
شکمم رو شل کردم. پاهامو نزدیک هم آوردم و زانوها رو بهم چسبوندم. عین بچه ای که نمی تونه خودشو نگه داره و خودشو خراب میکنه، تمام مثانه ام رو خالی کردم تو شلوارم.
چشمام رو بستم با بهتر احساسش کنم.
مثانه ام در حال خالی شدن بود، شورت و شلوارم خیس بود و خیس بودنش به تنم میخورد و ادرار داغ رو در تمام طول کناره پاهام حس می کردم.

پ.1. فوق العاده بود.
پ.2. یادم باشه بازم این کار رو انجام بدم.


عنواني برايش پيدا نمي کنم

تضادها که پيچيده گاه به گاه، خيلي پيچيده از بسيار و بيشتر از خيلي پيچ خورده. ذهنم ساکت و سرد در برابر. نگاه مي کند که نفهميدم هيچ وقت، بي حرف با نمي خواهد يا نمي تواند.
احساس ميکنم همه حس مي کنند از جنس. بد جنس به سحر، تبديل لحظه از ميله، محکم به حکم فلز. درد و آخ و اوخ و رنج در گنج براي تن جيب من. دنيا مخوف مي شود و زندان خب به خود عالم.
زندگي بوسه اي دختري آگين به عطر. با ماچي بلند و آن گاه مرگ به بغل. غزل از کمر تا راه آغوش. خواستي و خوردني. بي دليل آنکه دارد شايدي براي داشتن. برهان قاطع و قرآن به پستو. دست در سر مي کند مي گويد من جائل به دهه چهل.
نفس کش، نعره بکش؛ من قادر و مردن از من قاصر. ايد و عيد و آيد که باشد ديو ترسناک و جن و پري دلربا و دلش بدون ريا. به واقع وقايع افتاد در خط جاري. لحظه ي سياه شد و رگ پاره پاره، ثانيه ي سرخ ماند و عشق از قافيه شد زندگي.
و سکوت باز، باز ِ باز.


تاملی بر شنیده ها

مهدی کروبی اعلام کرده که با اصل ولایت فقیه مخالف نیست و نمی داند شعارهایی که بر نفی ولایت فقیه و اسلام دلالت دارد از کجا آمده و اطمینان می دهد که چنین شعارهایی از طرف حامیان وی نیست.
وی در خلال حرف های این روزهایش تاکید کرده که در راهپیمایی 22 بهمن چند روز آینده شرکت خواهد کرد و از مردم و حامیانش نیز خواستار شرکت در آن و اثبات همدلی با اصل نظام! در این روز شده.
گفته ام و باز می گویم،
نمی خواهم چشمهایم را به روی واقعیات دیدنی و نادیدنی ببندم.
شیخ کروبی شاید دلیلی دارد اما؛
در 22 بهمن امسال نباید فراموش کرد که خون ریخته و به دار آویخته شده، جنایت صورت گرفته، آزدای نبوده و حقی برای انسان نمانده.
باید به خاطر آورد سرنوشت انقلاب 57 را؛ که چه کرد و چه شده و آموخت از گذشته که گذشتگان گفته اند چو خشت اول معمار نهد کج، تا ثریا رود دیوار کج.
باید داد زد که ولایت فقیه همانست که سی سال اندیشه را بندوقی از جنس دین بست تا حقوق انسانی را به استعمار کشد.
باید گفت ابن سینا دانشمند ایرانی و ننوشت در کتب درسی، ابو علی سینا دانشمند ملسمان.
باید رو به کروبی و موسوی این نکته را گوش زد کرد که ریاستی در کار نیست؛ و من بعد خواست، خواست مردم است نه هیچ عمامه به سر یا ولی یا رهبر یا هر شخص خودخوداه دیگری.